Gwarancja i serwis A430

 

Hafciarka komputerowa do działalności Bernina Aurora 430 – Gwarancja i serwis

Bernina Aurora 430
 

Ulotka_button Porownanie_button Filmy i multimiedia Akcesoria Aurora 430 BERNINA - Szwajcarska Szkoła Haftu

SERWIS

SPECJALNY, EKSKLUZYWNY program serwisowy „door to door” (drzwi w drzwi).

Nasza firma zapewnia wyjątkowy program serwisowy „door to door”, polegający na tym, że dostarczenie hafciarki do serwisu odbywa się bez wychodzenia z domu. Odbierana i dostarczana jest przez kuriera pod Państwa drzwi.

LG319 LG331
 

W razie pojawiających się usterek w okresie gwarancji (jak i napraw pogwarancyjnych) możecie Państwo bez wychodzenia z domu skorzystać z usługi Autoryzowanego Serwisu Centralnego Hafciarek.

Okres gwarancji wynosi do 3 lat, w zależności od modelu hafciarki.

Dostarczenie hafciarki do Serwisu nie obciąża Państwa
żadną opłatą w okresie gwarancji.

Po okresie gwarancji hafciarkę należy dostarczyć do serwisu na własny koszt (paczka wysłana za pomocą firmy kurierskiej: koszt przesyłki to około 20-30 zł).

Hafciarka po naprawie odsyłana jest na koszt serwisu (bezpłatnie).

Przed wysłaniem hafciarki do serwisu należy skontaktować się z nami pod numer telefonu:

+12 269-71-79

LJ138CH477

W przypadku wysyłki hafciarki do serwisu, hafciarkę należy zapakować w oryginalny karton ze styropianowymi wkładkami. Do hafciarki proszę dołączyć krótki opis usterek wraz z numerem telefonicznym kontaktowym do Państwa (na wypadek pytań serwisanta, szacowania ewentualnych kosztów, etc). Po naprawie skontaktujemy się telefonicznie i ustalimy dogodny dla Państwa termin odbioru przesyłki.

Wysyłając hafciarkę, Kurierowi należy podać adres wysyłki hafciarki:

BMD Polska
ul. Kamieniarska 48
30-364 Kraków

Aurora 430 została objęta możliwością rozszerzenia gwarancji do 3 lat

Facebook